Pagina's

vrijdag 30 oktober 2015

Zelf maken

Herfst
Ook op mijn Pinterest is de herfst vol in gang.
Ik was op zoek naar leuke decoratie dingen toen in dit tegen kwam.


Met wat kleine aanpassingen leek mij dit leuk om zelf te maken!
In het glas moest wat stenen of zand komen zodat er een waxinelichte in kon staan.
De glazen heb ik gekocht bij de Action in een pak van drie en het decoratiezand is van de Xenos.
Maar eerst moest het glas geverfd worden.
Eerst wilde ik dit met glasverf doen, maar uiteindelijk heb ik dit niet gedaan.
Ik had nog verf van Heutink in huis, dus dat heb ik gebruikt.
Eén laagje dekte net te weinig, dus ik heb alles twee keer geverfd.


Het resultaat vind ik persoonlijk erg leuk

Laat me het weten als je dit ook gaat proberen!

Groetjes,
Fien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten